Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF letöltése

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szerint rögzített szabályban foglaltak a webáruházi, internetes rendelésen keresztül történő vásárlás esetén és Felhasználói regisztráció alkalmával érvényesek.

I. Általános fogalmak és adatok

1.1 Felhasználó

Bármely természetes személy, jogi személy, vagy szervezet, aki a Szolgáltató által biztosított általános szolgáltatásokat igénybe veszi, a Szolgáltatóval későbbiekben szerződést köt az ÁSZF elfogadása mellett.  Felhasználó számára az ÁSZF tartalma webáruház aloldalán biztosított, hogy a webáruházban történő termékrendelés véglegesítése előtt megismerje annak rendelkezéseit. A webáruházban történő vásárlással a Felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, mely ÁSZF maradéktalanul a közöttünk létrejövő szerződés részét képezi.

1.2 Regisztrált Felhasználó

Az a természetes személy, jogi személy, vagy szervezet, aki a Szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat úgy veszi igénybe, hogy a Szolgáltató weblapján előzetesen regisztrált, a vonatkozó programszabályzatot, mely a webáruház aloldalán biztosított: https://www.techostore.hu/public/programszabalyzat.pdf megismerte és annak tartalmát elfogadta, valamint a Szolgáltató és annak Partnere a regisztrációt jóváhagyta. Ezt követően a regisztrált Felhasználó jogosult a webáruház azon szolgáltatásait igénybe venni, melyeket Szolgáltató kizárólag a regisztrált Felhasználók számára nyújt.

1.3 Felhasználó és Regisztrált Felhasználó együttes értelmezése és használata: Felhasználók

1.4 Vásárló

A jelen ÁSZF bizonyos rendelkezései, így különösen a jelen ÁSZF-ben meghatározott jogok kizárólag a vásárlónak minősülő Felhasználókat illetik meg. A vásárlónak minősülő Felhasználó vagy regisztrált Felhasználó az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: fogyasztó). Az ilyen rendelkezések esetén a Szolgáltató külön jelzi, hogy az adott rendelkezés kizárólag csak a vásárlónak minősülő Felhasználókra terjed ki, illetve az adott jog kizárólag csak a vásárlónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

1.5 Szolgáltató

Szolgáltató a Felhasználók és fogyasztók számára szolgáltatást nyújtó jogi személy, a www.techostore.hu webáruház üzemeltetője
Szolgáltató neve:                       Techonomy Trade Kft.
Székhelye:                                1039 Budapest, Királyok útja 192. 2. emelet 7.
Telephelye:                               1032 Budapest, Bécsi út 183. 3. emelet 3.
Postacím:                                  1032 Budapest, Bécsi út 183. 3. emelet 3.
Telefonszám:                             +36 1 295 1562
Alapítva:                                   2022. október 20.
Cégjegyzékszám:                      01-09-407758
Bejegyző hatóság:                     Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel:                   32121964-4110-113-01
Adószám:                                 32121964-2-41
Közösségi adószám:                 HU32121964
Bankszámlaszám:                      Raiffeisen Bank, 12010350-01864422-00100008
Képviseli:                                  Felfalusi Judit
Vevőszolgálat adatai:
Postacím:                                  1032 Budapest, Bécsi út 183. 3. emelet 3.
Telefonszám:                             +36 1 295 1562; +36-30-416-1166
Elektronikus kapcsolattartás: www.techostore.hu
info@techonomy.hu
Ügyfélfogadási idő:                   Hétköznap / munkanapokon: 9.00 – 16.00 óra között


A vevőszolgáltatás által nyújtott szolgáltatások:

  • Regisztrációk kezelése (hétfőtől – péntekig)
  • Megrendelések feldolgozása (hétfőtől - péntekig)
  • Kiszállítások ügyintézése (hétfőtől - péntekig)
  • Információs szolgáltatás (hétfőtől - péntekig)
  • Vásárlói észrevételek kezelése (hétfőtől - péntekig)
  • Reklamációk kezelése (hétfőtől - péntekig)
  • A panaszkezelés a vevőszolgálatnál történik (hétfőtől - péntekig)
  • A webáruház oldalait bárki korlátozás nélkül megnézheti és véleményét, észrevételeit közölheti.
  • A honlap frissítése naponta történik.

1.6 Internet és tárhely-szolgáltató adatai:

      Cégnév:                          Internetmenedzser Kft.
      Székhely:                        1061 Budapest, Jókai tér 7. 1. em. 12.
      Adószám:                       23014327-2-42
      Cégjegyzékszám:         01 09 948993
      Képviseli:                        Schwarcz Gábor ügyvezető
        Email:                               

info@proweboldal.hu

 

1.7 Szolgáltató üzletköre a Kereskedelmi Tevékenység Végzéséről Szóló 210/2009.(Ix.29.) kormányrendelet Szerint:

5. Babatermék (csecsemő- és kisgyermek-ruházati cikk, babakocsi, babaülés, babaágy, babaápolási cikk stb.)
7. Bútor, lakberendezés, háztartási felszerelés, világítástechnikai cikk;
9. Villamos háztartási készülék és villamossági cikk;
10. Audió- és videóberendezés;
11. Audiovizuális termék (zenei- és videó felvétel-, CD, DVD stb.);
12. Telekommunikációs cikk;
18. Papír- és írószer, művészellátó cikk (vászon, állvány stb.);
19. Számítógépes hardver- és szoftver termék;
20. Illatszer, drogéria;
21. Háztartási tisztítószer, vegyi áru;
25. Óra- és ékszer;
26. Sportszer, sporteszköz (horgászfelszerelés, kempingcikk, csónak, kerékpár és alkatrész, tartozék, lovas felszerelés, kiegészítők stb.);
27. Játékáru;
28. Közérzettel kapcsolatos nem élelmiszer termék (vérnyomásmérő, hallókészülék, ortopéd cipő, mankó stb.);
38. Fotócikk;
39. Optikai cikk;
45. Kreatív-hobbi és dekorációs termék;
53. Irodagép, -berendezés, irodabútor;

 

1.8 Szolgáltató partnerei

Mindazon vállalkozások, jogi személyek, vagy szervezetek, akik a Szolgáltató által biztosított lojalitásprogram keretrendszerét igénybe veszik, a programba közös megállapodás szerint részt vesznek annak érdekében, hogy a ezen vállalkozások, jogi személyek, vagy szervezetek érdekeltségi körébe tartozó természetes személyeket a program előnyeiben részesíthessék. Partneri érdekeltségi kör lehet ügyfélkör, vevőkör, vendégkör, előfizetői kör, munkavállók és képviselők, tagsági kör, klubtagok

 

1.9 Operatív Szolgáltatók

Mindazon vállalkozás, jogi személy vagy szervezet, aki a Szolgáltató üzleti tevékenységét támogatja annak érdekében, hogy Szolgáltató a tőle elvárható legjobb színvonalon biztosítsa szolgáltatásait, mint pl.: vásárolt termékek kiszállítása, számlázás stb.


II. ÁSZF hatálya

  •  
    • Jelen ÁSZF érvényes 2024. március 01-től és visszavonásig hatályban marad, kiterjed minden olyan ügyletre és aktivitásra, amely a Felhasználó vagy Regisztrált Felhasználó és a Szolgáltató között elektronikus / digitális formában jön létre.

 

    • Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, magyar nyelven íródik, nem minősül írásbeli szerződésnek, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
    • Jelen ÁSZF életbe lép a fogyasztó azon ráutaló magatartásával egyidejűleg, amikor a vásárlás lezárásakor elfogadja jelen ÁSZF feltételeit, vagy a regisztráció érvényesítésekor.

 

    • Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 10 (tíz) nappal a weboldalon közzéteszi. Az ÁSZF módosítása nem visszamenő hatályú, a módosított rendelkezéseket a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. A módosított rendelkezések a hatályba lépését követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá a Felhasználóval szemben.
    • Felhasználók a weboldal használatával, a regisztrált Felhasználók a regisztrációval egyidejűleg elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

    • Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruházába, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált Felhasználója a webáruháznak –, a szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
    • Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház használatára, valamint megrendelés leadására.

 

    • Jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya a Szolgáltató weblapján (www.techostore.hu) történő jogviszonyokra terjed ki.
    • Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő linken, a nyomtatható verzióját itt találja: https://www.techostore.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek
    • A webáruház működésével, rendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő további kérdések ügyében, melyeket jelen ÁSZF nem tartalmaz (ideértve a webáruház működésével kapcsolatos olyan technikai tájékoztatás esetét, amelyet a jelen ÁSZF nem tartalmaz), a Szolgáltató hivatalos ügyfélkapcsolati elérhetőségeit kell felkeresni hivatalos munkaidőben.

 

III. Lojalitásprogram és regisztráció

    • A webáruházban nem kizárólag a regisztrált Felhasználók vásárolhatnak, azonban a lojalitásprogram kereti között biztosított előnyök és kedvezmények kizárólag a regisztrált Felhasználókat illetik meg.
    • Regisztrált Felhasználó csak és kizárólag az a Felhasználó lehet, aki a Szolgáltató partnervállalatának érdekeltségi körébe tartozik, pl.: ügyfele, törzsvásárlója, munkavállalója, képviselője, tagja stb.

 

    • A regisztráció a webáruház honlapján található regisztrációs aloldalon lévő űrlap kitöltésével történik. A regisztrációhoz az űrlap minden kötelező - *, csillaggal megjelölt-, beazonosításra alkalmas adatot meg kell adni a sikeres regisztrációhoz. Különös tekintettel arra, hogy mi alapján jogosult Felhasználó a sikeres regisztrációra, vagyis a Szolgáltató melyik partnerének mely érdekeltségi körébe tartozik. A beazonosítás érdekében partnerkód / törzsszám megadása is kötelező, amennyiben a partnercég ez alapján tud teljes bizonyossággal visszaigazolást adni.
    • Szolgáltató a regisztrációt e-mail-ben igazolja vissza. A rosszul megadott e-mail a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és megakadályozhatja a regisztrációt, ezzel a Szolgáltató által a webáruházban kínált szolgáltatások igénybevételét.
    • Szolgáltató a regisztrációt követően ellenőrzi és visszaigazolást kér partnerétől. Ebből adódóan a sikeres regisztráció adott esetben 24, de nem több mint 48 órát is igénybe vehet.

 

    • A Felhasználói fiók a visszaigazolás alkalmával aktiválódik.
    • A regisztráció során megadott adatokat a webáruház rendszere a Felhasználói profilban tárolja. A Felhasználói profil a Felhasználó által szabadon bármikor szükség szerint módosítható.

 

    • Regisztráció alkalmával, annak visszaigazolásakor a rendszer automatikus jelszót generál, melyet Szolgáltató javasol az első belépés alkalmával megváltoztatni. A jelszó tetszőleges gyakorisággal változtatható. Szolgáltató javasolja a jelszó 3 havonkénti változtatását.
    • Későbbiekben a regisztrált Felhasználó egyedi azonosítójával, emailcímének megadásával és saját jelszavával tud belépni. A Felhasználó köteles a regisztráció során megadott Felhasználónevet és jelszót titokban tartani.

 

    • Elfelejtett jelszó esetén Regisztrált Felhasználó a webáruház Felhasználói fiókja felületén történő kommunikációval kérhet új ideiglenes jelszó kiadását, melyet Szolgáltató automatikus elektronikus levélben biztosít a Regisztrált Felhasználó által megadott emailcímre.
    • Felhasználói fiókban a Regisztrált Felhasználó nyomon tudja követni korábbi rendeléseit, a kedvencekhez jelölt termékek körét. Regisztrált Felhasználók korábbi rendeléseit Szolgáltató rögzíti, így Regisztrált Felhasználó számára azok későbbiekben nyomon követhetőek maradnak.

 

    •  Felhasználói fiókban a Regisztrált Felhasználó látja a profil adatait, melyeket a Regisztrált Felhasználó bármikor változtathat, ügyelve annak valóságtartalmára és pontosságára.
    • A Regisztrált Felhasználónak a sikeres regisztrációt követően van lehetősége a webáruházból termék, szolgáltatás megrendelésére a kedvezményes tagsági fogyasztói áron.

 

    • A Regisztrált Felhasználó rendelése feladásakor az általa korábban megadott számlázási és szállítási adatokat a rendszer automatikusan behívja, melyet regisztrált Felhasználó a vásárlás alkalmával esetileg is szabadon változtathat.
    • Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció során megadásra kerülő személyes adatokat az adatvédelmi törvénynek és az adatkezelési tájékoztatójában meghatározott alapelveknek megfelelően kezeli. Az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhető el: [Adatkezelési Tájékoztató link]

 

    • A Szolgáltató nem vállal felelősséget azon esetekben, ha a Regisztrált Felhasználó a Felhasználónevét és/vagy a jelszavát elfelejti, vagy azok közül bármelyik más harmadik személy számára hozzáférhetővé válik, kivéve, ha ez a Szolgáltatónak felróható okból következett be. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha ebből eredően a Regisztrált Felhasználó Felhasználónevét és jelszavát felhasználva a Regisztrált Felhasználó helyett és nevében más harmadik személy ad le megrendelést a webáruházban. A Szolgáltató ez esetben is jogosult a Regisztrált Felhasználótól a szerződés teljesítését követelni (ideértve különösen a vételár fizetési kötelezettség teljesítését).
    • A Szolgáltató a regisztráció során bármely okból kifolyólag hibásan megadott adatokból eredő, a Regisztrált Felhasználót ért valamennyi következményért kizárja a felelősségét (ideértve különösen a hibásan megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelmet, hibás teljesítést, illetve a szolgáltatás teljesítése során felmerülő egyéb problémákat).

 

    • Regisztrált Felhasználó tudomásul veszi, hogy tagságági jogosultsága csak addig hatályos, amíg Szolgáltató partnerének valóban érdekeltségi körébe esik. Ezen viszony megszűnése, elmúlása automatikusan maga után vonja a regisztráció törlését, melyről Szolgáltató tájékoztató emailt küld a regisztráció során megadott emailcímre. Ilyen eset lehet pl. a munkaviszony vagy az előfizetői kapcsolat megszűnése.
    • Regisztrált Felhasználó tudomásul veszi, hogy tagságági jogosultsága csak addig hatályos, amíg Szolgáltató és Partnere erre vonatkozó szerződéses kapcsolatban állnak. Ennek megszűnése automatikusan magával vonja az érintett regisztrált Felhasználók jogosultságának megszűnését, melyről Szolgáltató tájékoztató emailt küld a regisztráció során megadott emailcímre.

 

IV. A vásárlást megelőző és a vásárlást lezáró folyamatok

    • Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre, azok megjelenítése

Felhasználók a megjelenített termékeket a webáruházban több útvonalon is megtalálhatják.

  • Az „akciók” menüpont alatt csak és kizárólag az éppen akciós modellek jelennek. Több egyidejű akció esetén menüválasztó segítségével célzottan lehet konkrét akcióra /promócióra keresni.
  • Az „újdonságok” menüpont alatt csak és kizárólag 40 napon belül listázott termékek és jelennek meg. Ebbe értendő az az eset is, amikor egy cikkelem hosszabb készlethiányt követően újra elérhetővé válik.
  • A „termékkategóriák” menüpont alatt menüválasztó segítségével célzottan lehet konkrét árucsoportra vagy termékkörre keresni.
  • A „márkák” menüpontra kattintva az elérhető márkakínálat jelenik meg alfabetikus sorrendben. A márka emblémára kattintva betöltődnek az adott márka termékei vegyesen, melyben ezt követően kategória / árucsoport szerint lehet szűrni.
  • Egyedi keresésre a keresőmező ad lehetőséget. A nagyító jelre kattintva szabadszavas kereséssel lehet a termékekre azok technikai jellemzői, neve, stb alapján szűrni. Pl: vasaló, álló, vezeték nélküli stb.
  • A www.techostore.hu webáruház minden oldalán és aloldalán, a márka és termékoldalakon feltüntetett képek illusztrációk, a termékek és tartozékaik a valóságban eltérhetnek a vizuális látványtól, pl színükben.
    • Termékadatlapok
  • A webáruházban a Szolgáltató a termékadatlapokon részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, az aktuális szállítási költséget és a vállalt szállítási határidőket.
  • A termékekről a termékadatlapokon fotót, amennyiben az lehetséges méret és súly adatokat jelentet meg. A méret és súlyadatok egyesesetekben lehetnek hiányosak, amennyiben az a gyártó által sem biztosítottak, valamit az amorf kiterjedése miatt a meghatározása nehézségbe ütközik.
  • A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek, kiemelendő, hogy a képek színe és a termék valós színe eltérhet.
  • Szolgáltató nem vállal felelősséget a forgalmazó által nyújtott téves adatokért.
  • A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg.
  •  
    • Megvásárolható termékek árazása
  • A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendőek és tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót (ÁFA), azaz a feltüntetett árak bruttó árak. 
  • A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák az ügylet lebonyolításához szervesen kapcsolódó szükségszerű költségeket, mint például a házhoz szállítás díját és az utánvét költségét.
  • A szállítási költség megjelenik a termékek adatlapján, valamint a számlázás során külön tételként.
  • Az utánvét költsége megjelenik a számlázás során külön tételként, a rendelés véglegesítése előtt az adott vásárlói kosárértékhez igazítottan.
  • A szállítási költségek eltérőek, függenek a termék méreteitől és súlyától, valamint a szállítás módjától, ami eltérhet a házhoz szállítás és a csomagpontra történő szállítás eseteiben. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
  • Felhasználók tudomásul veszik, hogy a Szolgáltató fenntartja a jogot az árak dinamikus változtatására, az aktuális piaci viszonyoknak megfelelően. Számlázási ár minden alkalommal az aktuálisan beállított árak bruttó fogyasztói árak, függetlenül attól, hogy egy korábbi időpontban, pld a kedvencekhez mentés alkalmával – akár a megelőző napon, vagy órában - az adott termék ára ettől eltért bármilyen irányban.
  • A Regisztrált Felhasználók számára a „Kedvezményes Tagsági Ár” az irányadó, az érvényes rendelés számlázásakor is ezt veszi alapul a számlázási rendszer, amennyiben a Regisztrált Felhasználók a profiljába belépve jelöli meg a vásárlásra a terméket.
  •  Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
  • Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a termékadatlapon feltüntetésre, a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani.  Hibás árnak minősül különös tekintettel, ha az ár nyilvánvalóan téves, például
    • a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft vagy "1" Ft az ára
    • az olyan esetek, amikor nyilvánvaló, hogy a termék nem az igazolható piaci áron került feltüntetésre és az eladó nem kedvezménnyel értékesíti.
  • Ezen esetekben Szolgáltató felajánlja a piaci áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználók elállhatnak vásárlási szándékuktól. Ebben az esetben az igazolt piaci árnak az árukereső oldalak szerinti átlagár tekintendő.
  • Szolgáltató a Regisztrált Felhasználói számára biztosított kedvezményes tagsági árat ilyen esetben úgy határozza meg, hogy az érintett termékkörre jellemző, a piaci árból levont kedvezményes mértékkel csökkentett érték kerül felajánlásra.

 

    • Vásárlás, a rendelés rögzítése
  • Termék megrendelése a kiválasztott termék adatlapjának megjelenítése után a terméklapon lévő piros kosárba kattintással kezdeményezhető. Az ikonra kattintva az adott termék bekerül a vásárlói kosárba.
  • Felhasználók bármikor megnézhetik a kosár tartalmát a "Kosár" ikonra kattintva.
  • A felső menüsor jobb szélén a kosár ikon sarkában megjelenő szám azt a számot mutatja, ahány terméket helyezett a vásárló a kosába, amit a menüsoron kosárba belépéssel lehet ellenőrizni.
  • Felhasználók a kosár tartalmát tetszésük szerint módosíthatják a darabszám változtatásával (+/-), illetve a részletezett terméksorokon lévő kuka jel megjelölésével ki lehet dobni a terméket a kosárból.
  • A rendelés során a Felhasználóknak folyamatosan lehetőségük van a kosár tartalmának megtekintésére, annak tartalmának módosítására, valamint a bevitt adatok javítására/törlésére.
  • A részösszeg a termékek fogyasztói árának összegét mutatja, a kosár összesen ezen összeg szállítási költséggel növelt értékét, házhoz szállítást feltételezve. Ezt később a megfelelő menüpontnál lehet módosítani.
  • Bal alsó részen a ”Vásárlás folytatása” blokk jelölésével vissza lehet menni a piactérre, a terméklapokhoz.
  • A jobb alsó részen a „Tovább a fizetéshez” blokk jelölésével tovább lehet lépni a szállítási és fizetési adatok kezeléséhez, véglegesítéséhez.
    • Számlázási adatok
  • Vásárláskor – amennyiben nem Regisztrált Felhasználóként zajlik a vásárlás - meg kell adni, hogy a vásárló magánszemélyként, vagy cégként vásárol.
  • A rendelés feladásakor tudja megadni a Felhasználó a számlázási és szállítási adatokat, illetve Regisztrált Felhasználók módosítani a regisztráció során korábban megadott adatokat.
  • Regisztrált Felhasználó esetében a számlázási adatok automatikusan betöltődnek a regisztráció során megadottak szerint.
  • A kiszállítás másik címre kattintva eltérő adatokat lehet megadni a számlázási és szállítási cím tekintetében.
  • A tévesen megadott adatok módosítása, korrigálása a rendelés feladása és a kiszállítás megkezdése között, legkésőbb a rendelés véglegesítését követően 24 órán belül az info@techostore.hu címre küldött üzenettel lehetséges.

 

    • Szállítási mód kiválasztása
  • Szolgáltató kizárólag Magyarország területére vállal kiszállítást úgy a házhoz szállítás, mind a csomagpontra történő szállítás esetén, függetlenül attól, hogy a Szolgáltatóval kapcsolatban álló csomagküldő futárcég vagy a Magyar Posta Zrt. a webáruháztól függetlenül vállal-e nemzetközi kiszállítást.

  • Kétféle szállítási mód közül lehet választani; házhoz szállítás és Foxpost csomagpontra történő szállítás.

  • A mindenkor aktuális díjakat a Szállítási feltételek dokumentum tartalmazza: https://www.techostore.hu/public/szallitasi_feltetelek_2024_v1.pdf

    • Fizetési mód
  • Kétféle fizetési mód közül lehet választani; előre fizetés vagy utánvét.

Előre fizetés

  • Előre fizetés alkalmával Felhasználók a szállítás megkezdése előtt a termék vételárát és a szállítás díját banki átutalással, előre utalással vagy a weboldalon keresztül bankkártyás fizetéssel előre fizethetik ki a Szolgáltatónak.
  • A Szolgáltató azt követően, hogy a vételár és szállítási díj bankszámláján jóváírásra került, intézkedik a megrendelés futárszolgálattal történő kiszállításáról, a megrendelő által kért módon és címre.
  • Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén nincs olyan többletköltség, amit Szolgáltató tovább hárítana a vásárlóra.

Utánvét

  • Utánvét esetén Szolgáltató az utánvét többletköltséget hárítja a Vásárlóra, ami a számlázásnál megjelenik a számlában, értéke a vásárlási értéktől függő változó összeg, melynek díjszabása változhat. Minden esetben a vásárlás idején érvényben lévő díjat kell alapul venni.
  •  A Szolgáltató ezt a fizetési módot kizárólag bruttó 80.000 Ft, azaz nyolcvanezer forint összegű megrendelésig tudja vállalni. Ezt a fizetési módot bizonyos termékeknél nem lehet választani. Amennyiben a Vásárló olyan terméket választ, melynél utánvét nem lehetséges, úgy az a fizetési mód kiválasztásánál hibaüzenetként egyértelműen látható, a fizetési mód nem választható ki.
  • A Szolgáltató ennél a fizetési módnál az érvényes megrendelést követően intézkedik a megrendelés futárszolgálattal történő kiszállításáról.
  • A Vásárló a megrendelt áru vételárát és a szállítás díját a futárnak köteles kifizetni az áru átvételével egyidejűleg.
  • Utánvét esetén fizetés a futárnál lehetséges készpénzben vagy bankkártyával.
    • Megrendelés lezárása
  • Utolsó lépésként szükséges jelen ÁSZF digitális elfogadása.
  • A marketing célú hírlevelek fogadásáról ugyanezen lépésben lehet nyilatkozni, amennyiben nem regisztrált Felhasználó a Vásárló.
  • Regisztrált Felhasználók esetén a marketing célú hírlevelek igénylését lemondani, vagy arra feliratkozni a „Profilom” felületen lehet
  • A rendelést a „Rendelés és fizetés” gombra kattintva lehet véglegesíteni

 

    • Rendelés feldolgozása
  • A megrendelés beérkezéséről a Szolgáltató automatikus visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználók felé, a megrendelés elküldését követően, azonban ez még nem hozza létre a felek közötti szerződést. A visszaigazoló e-maillel a Szolgáltató arról tájékoztatja a Felhasználókat, hogy a megrendelés feldolgozását megkezdte.
  • Amennyiben a megrendelés beérkezését visszaigazoló e-mail a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Felhasználókhoz nem érkezik meg, mindkét fél mentesül az ajánlati kötöttség alól.
  • A Szolgáltató a megrendelés feldolgozását a megrendelés Szolgáltatóhoz való beérkezését követően kezdi meg.
  • A megrendelések feldolgozása a Szolgáltató ügyfélszolgálatának a nyitvatartási idejében történik.
  • A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, azonban, ha az a Szolgáltató ügyfélszolgálatának a nyitvatartási idején túl kerül leadásra, akkor a leadott megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
  • A megrendelés feldolgozását követően a Szolgáltató a megrendelés elfogadását telefonon vagy e-mailben visszaigazolja a Felhasználók felé, az automatikus visszaigazoló e-mail megküldését követő 48 órán belül
  • A Felek között a termékek megvásárlására vonatkozó szerződés a számla Felhasználók részére történő megküldésével jön létre.
  • A számlán feltüntetett fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a megrendelés beérkezésének a visszaigazolása alapján minden költséget tartalmaz.
  • Amennyiben egyes termékek a megrendelés leadását (ideértve a megrendelés visszaigazolását is) követően nem érhetőek el a Szolgáltatónál, mert azok a Szolgáltató beszállítóinál már nem elérhetőek, akkor a Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében.
  • Részben történő teljesítés kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. Ebben az esetben a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszatérítésre kerül az összeg a Felhasználók részére 30 munkanapon belül.

 

V. Szállítási és átvételi feltételek

    • Szállítási díjak
  • A szállítás költsége és díjszabása a termék súlyával és terjedelmével összefüggésben a különböző termékeknél eltérhet. 
  • A Szolgáltató az aktuális szállítási díjakat a termékoldalon, valamint a kosárba helyezés után a rendelés részletezésénél is feltünteti.
  • A Szolgáltató a 2024. március 28-án hatályba lépett a postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (Postai kormányrendelet) módosítása értelmében a F    elhasználók vásárlásai során biztosítja a választási lehetőséget a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételére úgy a házhoz szállítás, mind a postai csomagpontra történő szállítás esetére, a rendeletben meghatározott, majd a mindenkor érvényes postai díjszabás mellett.
  • A kiszállításnak a Magyar Posta díjain kívüli egyéb „fullfillment” (csomagolóanyag, összerendezés, kommissiózás stb.). Ezek a költségek külön kerülnek felszámításra a Magyar Posta Zrt. kiszállítási díjain felül. Ezen „fullfillment” (csomagolóanyag, kommissiózás stb.) költségek és díjszabások a termék súlyával és terjedelmével összefüggésben a különböző termékeknél eltérhetnek, melyeket a Szolgáltató a terméklapon, valamint a kosárba helyezés után a rendelés részletezésénél is feltünteti.
  • a részletes szállítási díjakat itt tekintheti meg: https://www.techostore.hu/public/szallitasi_feltetelek_2024_v1.pdf
    • Vállalt szállítási határidők és a kiszállítás menete
  • Szolgáltató a vállalt szállítási határidőt a termékoldalon feltünteti, a megrendelt termék kiszállítását ennek megfelelő határidővel vállalja, ami termékenként eltérhet.
  • Az alap vállalt kiszállítási határidő a megrendeléstől számított 4-5 munkanap, melyet a Szolgáltató a megrendelés visszaigazolásakor feltüntet.
  • A házhoz szállításra kért csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban, melyről a futárszolgálat a nap kezdetén értesítést küld.
  • Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy a futárszolgálat által jelzett időintervallumban a termék átvételére a megadott címen rendelkezésre áll, vagy egy általa megbízott személyt biztosít, aki hivatott és jogosult a terméket átvenni
  • Amennyiben a Vásárló nem biztosítja ennek megfelelően a termék átvételét, és akadályoztatása esetén nem küld tájékoztatást Szolgáltató, és /vagy a futárszolgálat hivatalos elérhetőségein a tervezett és megjelölt kiszállítási időpontot megelőzően, úgy elismeri, hogy a kiszállítás önhibájából nem valósulhatott meg.
  • A Vásárló hibájából meghiúsult kiszállítást a Szolgáltató megkísérli újabb alkalommal teljesíteni, azonban az ebből eredő többletköltség terhe a Vásárlót terheli.
  • A Szolgáltató 1 munkanapos szállítást rendel a futárszolgálattól, azonban, ha a futárcég vagy a Vásárló hibájából nem sikerül az 1 munkanapon belüli kézbesítés, a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Az ebből eredő károkért a Szolgáltató kizár minden felelősséget.
  • A szállítás a nagyobb csomagok esetén csak a címre történik, és ebben az esetben a Vásárló köteles futárnak segítséget nyújtani a termék átvételekor.
  • A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és amennyiben a termékeken, csomagoláson sérülést észlel, akkor köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
  • Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!
  • Utánvét fizetés esetén a Szolgáltató fuvarozója visszatarthatja a termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az utánvét elektronikus fizetési megoldás használatával
  • Szolgáltató a szállítás megrendelésről és indításáról emailben, a nyomon követés státuszáról SMS-ben küld értesítőt

 

    • Számla
  • A számlát Szolgáltató elektronikus úton küldi meg, mely nyomtatott változata a hatóságok által is elfogadott, teljesértékű számlának minősül.
  • Vásárló a számla nyomtatott változatát a megrendeléssel egyidejűleg kérheti a megjegyzés rovatban feltűntetve a kérést. Ez esetben a Szolgáltató a termék kiszállításakor a termék csomagolásába elhelyezi, vagy külön postai úton a megrendelési címre megküldi.
  • Amennyiben ezen kérést Vásárló nem igényli a megrendeléskor, úgy automatikusan a számlát Szolgáltató csak elektronikus úton küldi meg.
  • Amennyiben Vásárló később igényli a nyomtatott számla pótlását, akkor ennek postázási szolgáltatás díja: 1.000 Ft / alkalom, mely az ÁFA-t is tartalmazza.
    • Tulajdonjog átszállása, a termék átvétele
  • Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató átadja a termék tulajdonjogát, míg a Vásárló köteles megfizetni a vételárat és átvenni a terméket.
  • Az utánvéttel történő fizetés esetén a termék tulajdonjoga a vételár megfizetésével száll át a Vásárlóra; azonban a vételár megfizetéséig a Szolgáltató kifejezetten fenntartja a tulajdonjogát.
  • A kárveszéllyel kapcsolatos felelősség akkor száll át a Vásárlóra, amikor a Vásárló vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a terméket. A kárveszély a termék fuvardokumentáció szerinti átadáskor átszáll a Vásárlóra.
  • Szolgáltató a termékek átadását követően a beüzemelésről nem köteles gondoskodni, azt a vásárló egyedileg, saját felelősségére köteles megoldani.
  • A nagycsomagos kiszállításnál a szállító cég a terméket kicsomagolja, így az állapota ellenőrizhető. Amennyiben ezt az ügyfél nem kéri, az utólagos sérüléseket nem áll módunkban elfogadni.

 

VI. Elállás

    • Az elállás lehetőségének jogi háttere
  • A jelen pontban meghatározott alábbi jogok kizárólag a Vásárlókat illetik meg.
  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelveinek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet 20. § (1) bekezdésének értelmében a Vásárló jogosult a Vásárló, vagy az általa megjelölt átvevő személy általi átvételének napjától számított 14 naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
    • Az elállás gyakorlásának menete és formája
  • Vásárló a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
  • A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől (több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől) számított 14. nap lejárta előtt elküldi az elállási nyilatkozatát.
  • Amennyiben a Vásárló él az elállási jogával, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltatónak a jelen szabályzatban, valamint a webáruház főoldalán megjelölt elérhetőségei valamelyikén jelezni.
  • Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot 14 napon belül kell elküldeni.
  • Postai úton, írásban történő elállás alkalmával a postára adás időpontját kell figyelembe venni.
  • Az elállási jognyilatkozat postai úton történő elküldése esetén a Szolgáltató kizárólag az ajánlott levélküldeményként feladott nyilatkozatokat fogadja el.
  • Szolgáltató az e-mailen keresztül történő elállás esetén pedig az e-mail beérkezésének időpontját fogadja el
  • A Vásárló az elállási jognyilatkozatát közölheti a Szolgáltató által készített elállási nyilatkozatminta felhasználásával is, amely a következő linkről letölthető: https://www.techostore.hu/public/elallasi_nyilatkozat.pdf.
  • A nyilatkozatminta alkalmazása nem kötelező, a Vásárló a saját maga is megfogalmazhatja elállási nyilatkozatát, de annak egyértelműnek kell lennie arra vonatkozóan, hogy elállási szándékkal fogalmazta meg a Vásárló. Tartalmaznia kell a Vásárló adatait, a termék és a rendelés beazonosíthatóságát és a számla egyértelmű, csak az adott Vásárlásra jellemző adatait, különös tekintettel az átvétel napjára és az elállás közlésének dátumára. Elengedhetetlen a pénzvisszafizetés módjának megjelölése.
  • A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseivel összhangban gyakorolta.
  • A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató vevőszolgálatának megjelölt címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
  • A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül).
  • A Vásárló az elállási jog gyakorlása során a termék visszaküldésének költségét viseli, a Szolgáltató nem vállalja ezeknek a költségeknek a megfizetését. A Szolgáltatónak az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
  • A Vásárló a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Szolgáltató részére. A csomag postai úton történő elküldése esetén a Szolgáltató kizárólag az ajánlott csomagként feladott küldeményt fogadja el.
  • A Vásárló köteles terméket valamennyi tartozékával együtt visszaküldeni. Tartozékhiányos csomag visszaküldése esetén az elállási jog nem érvényes.
    • Az elállás gyakorlásának speciális esetei
  • A Vásárló a termékeket csak a jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékben használhatja az elállási jog gyakorlása előtt.
  • Speciális szabályok azon termékekre vonatkoznak, melyek jellegének és tulajdonságainak megállapításához Vásárlónak a szükséges mértékben kellett használnia azokat, és annak mértéke megállapítható, valamint nem haladja meg a 2-5%-ot. Amennyiben a használat meghaladja ezt a mértéket, a levont értékcsökkenés mértékével csökkentett összeget kell visszafizetnie a Szolgáltatónak.
  • Nyomtató és kellékeire vonatkozóan a következő mértékű használat tekinthető a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékűnek:
        • Nyomtatók: 10 oldal nyomtatása felett a nyomtató értékcsökkenéséért felel a fogyasztó.
  • Tinták, tintaszettek, tisztítófolyadékok: Elállás esetén a termék fogyásának arányában álló értékcsökkenéssel számolhat a fogyasztó. Abban az esetben, ha az meghaladja a termék kipróbálását (a termék kapacitásának 5%-a), akkor az értékcsökkenés mértékét Szolgáltató levonja a visszatérítendő összegből.
  • Kizáró tényező: Ha más forgalmazótól származó tintát tölt a fogyasztó a patronba.
  • Tintapatronok és tonerek: A kipróbáláshoz megállapított érték: a tintapatron/toner kapacitásának 5%-a. Az e feletti mennyiségű fogyás miatt értékcsökkenés lép fel a termékben, így ezt az összeget levonják a termék értékéből.

 

    • Az elállás gyakorlásának kizáró esetei
  • A Vásárlónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli.
  • Nem illeti meg az elállási jog a Vásárlót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
  • A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni az alábbi esetekben:
    • Ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést a Szolgáltató a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás teljesítését követően elveszíti a felmondási jogát.
    • Olyan termék vagy szolgáltatás esetében, amelynek ára vagy díja nem befolyásolható a pénzpiac vállalkozás által, és az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt ingadozhat.
    • Romlandó vagy szavatosságát rövid ideig megőrző termék esetében.
    • Zárt csomagolású higiéniai és intim jellegű termékek esetében, melyek testnyilásba helyezhetőek, vagy bőr és hajjal érintkeznek a használat során, mint például a lázmérő, fülhallgató, fejhallgató, headset, gamer headset, borotva, villanyborotva, epilátor, borotvához szita borotvafej, trimmelő, villanófényes szőrtelenítő (IPL), arctisztító kefe, bőrradírozó, gyantázó készülék, gyantapatron, fogkefe fej, szájzuhany, szájcenter, manikűr/pedikűr készülékek és tartozékaik, hajformázók (hajvasaló, hajsimító, göndörítő, kreppelő, hajsütővas, kúpvas, meleglevegős készülékek), hajvágó, szakállformázó, testszőrzet-nyíró, fül/orr szőrnyíró, inhalátor, kulacsok, sport palackok és egyéb edények
    • Párásító, aroma párásító termékek, kozmetikai termékek, fehérnemű, munkaruházat
    • Állatgondozási termékek, kefék, elektromos eszközök (amennyiben ki van bontva és használatba vették)
    • Olyan termék esetében, amely az átadást követően elválaszthatatlanul vegyülnek más termékkel.
    • Lezárt csomagolású hang- vagy képfelvételek, valamint számítógépes szoftverek adásvétele esetén, ha a csomagolás felbontásra került.
  • Értékcsökkentett állapotú áru megvásárlásától nem lehetséges elállni, ha a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredően elhasznált, vagy nem működő állapotban, értékcsökkenten tudja a Vásárló visszaadni, illetve kötelessége az ebből eredő kárt megtéríteni. 
  • Ha a fogyasztónak egyéb panasza van, a Szolgáltatót a jelen szabályzatban található elérhetőségeken keresztül is megkeresheti.
    • Az elállást követő pénzügyi rendezés
  • Ha a Vásárló jogosult elállni a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
  • A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha fogyasztó más fizetési mód igénybevételét kéri, és ehhez a megfelelő adatokat szolgáltatja Szolgáltató részére.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót más költség nem terheli, azonban a Szolgáltató követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését, melyet az adott termék értékéhez kell viszonyítani.
  • A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
  • A Vásárló által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő fizetési késedelem miatt a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

 

VII. Vevőszolgálati ügyek – jótállás, garancia és panaszkezelés

    • termékszavatosság
  • A termékszavatossági igény kizárólag a Vásárlókat illeti meg; a Vásárlónak nem minősülő Felhasználók nem jogosultak ilyen igény érvényesítésére.
  • A termék hibája esetén a Vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • A termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • A termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével e jogosultságát a fogyasztó elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
  • A termékszavatossági igényt kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  • a terméket nem üzleti tevékenysége köreiből gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  • A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. A termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
  • A vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében a gyártó a végtermék, a résztermék, az alapanyag előállítója, valamint aki a terméken elhelyezett nevével, védjegyével vagy egyéb megkülönböztető jelzés alkalmazásával önmagát a termék gyártójaként tünteti fel.
  •  Importtermék esetén a terméket gazdasági tevékenysége keretében az Európai Gazdasági Térség területére behozó személyt is gyártónak kell tekinteni. Ez a szabály nem érinti az importálónak a gyártóval szemben érvényesíthető visszakereseti igényét.
  • Ha a termék gyártója nem állapítható meg, a termék minden forgalmazóját gyártónak kell tekinteni mindaddig, amíg a forgalmazó a gyártót vagy azt a forgalmazót, akiktől a terméket beszerezte, a károsultnak meg nem nevezi. Ezt a szabályt importtermék esetén akkor is megfelelően alkalmazni kell, ha a termék gyártója feltüntetésre került, de az importálója nem állapítható meg. A forgalmazó ezt a nyilatkozatát a károsult írásbeli felhívásától számított harminc napon belül teheti meg.
    • Kellékszavatosság
  • A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Vásárló a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • A Vásárló választása szerint az alábbi kellékszavatossági jogokkal élhet:
  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha azok közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igények teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hiba a vállalkozás költségére a Szolgáltató is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
  • A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. A Vásárló a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
  • A Vásárló köteles bizonyítani azt, hogy a termék, vagy a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
  • A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap elteltével azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  • Amennyiben a Felhasználó – függetlenül attól, hogy fogyasztónak minősül, vagy nem – kellékszavatossági igényt érvényesít, akkor a Szolgáltató a kellékszavatossági igénnyel érintett terméket minden esetben bevizsgálásra megküldi a termék javítását végző javítószolgálathoz (márkaszervízhez).

 

    • Jótállás
  • A kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató csak az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a kormányrendelet mellékletében felsorolt, bruttó 10.000 Ft termékérték feletti termékekre vonatkozó kötelező jótállásra köteles.
  • A kötelező jótállás időtartamát a megvásárolt termék eladási ára határozza meg a kormányrendelet szerint:
  • 10.000 Ft-ot elérő, de 250.000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év.
  • 250.000 Ft eladási ár felett 3 év.
  • A jótállás kezdő időpontja a termék átadásának napja a Vásárlónak, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
  • A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
  • Ha a gyártó a termékre kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a gyártói jótállás alapján a Szolgáltatót megillető jogok a szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra. Az ilyen kedvezőbb jótállásból eredő igényeket a Vásárló közvetlenül a termék gyártójával, és nem a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
  • Jótállási igényt az a Vásárló érvényesíthet, aki a termékkel, az eredeti számlával és a Szolgáltató által kiállított jótállási jeggyel, továbbá a gyártói jótállási jeggyel rendelkezik. Amennyiben a terméken ilyen elhelyezésre került a garanciális zárcímke, megléte és sértetlensége szintén feltétel.
  • Jótállási igénye alapján a Vásárló választása szerint:
  • Elsősorban kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • Ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy
  • Jelentéktelen hiba miatt nincs lehetőség az elállásra.
  • A kijavítást vagy kicserélést a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel kell megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve elvégezni.
  • Ha a jótállási időtartam alatt az első kijavítás során a Szolgáltató megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, akkor 8 napon belül kicseréli azt. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor a vételárat a fogyasztónak 8 napon belül visszatérítik.
  • Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítását követően ismét meghibásodik, és a Vásárló nem igényli a vételár arányos leszállítását, és nem kívánja a cikket a vállalkozás költségén kijavíttatni máshol, akkor a Szolgáltató 8 napon belül kicseréli azt. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor a vételárat a fogyasztónak 8 napon belül visszatérítik.
  • Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény közlésétől számított 30. napi határidőig nem kerül sor, a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában, a Szolgáltató 8 napon belül kicseréli azt. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor a vételárat a fogyasztónak 30 napos javítási határidő elteltét követő 8 napon belül visszatérítik.
  • A fenti bekezdésekben meghatározott speciális kijavítási, kicserélési és visszatérítési kötelezettség nem vonatkozik az alábbi járművekre: elektromos kerékpár, elektromos roller.
  • A Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
  • A terméken tárolt számítástechnikai adatok, programok, adatok, beállítások megőrzése, mentése a fogyasztó feladata. A Szolgáltató nem felel – az eltérést nem engedő jogszabályi rendelkezések kivételével – az adatvesztéssel, vagy az adatsérüléssel okozott károkért, ideértve a közvetlen és közvetett károkat, az elmaradt hasznot, abban az esetben sem, ha ezek az elvégzett javításra visszavezethető okból következtek be.
  • A jótállás nem terjed ki egyetlen olyan hibára, meghibásodásra vagy kárra, ha a hiba oka

(I) nem rendeltetésszerű használat. (Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás); vagy
(II) a szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el); vagy
(III) a használati útmutatóban foglalt rendelkezések meg nem tartása, vagy a használati útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása; vagy
(IV) a helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás; vagy
(V) elemi kár, természeti csapás; vagy
(VI) a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a fogyasztó végezi és a hiba ennek következtében keletkezett; vagy
(VII) a szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás; vagy
(VIII) a hiányzó vagy sérült garanciális zárcímke; vagy
(IX) a kompatibilitási problémák (a fogyasztó hardverkörnyezetében, vagy informatikai rendszerein nem működő, egyébként hibátlan alkatrész); vagy
(X) bármilyen szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, Felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák); vagy
(XI) a természetes elhasználódás; vagy
(XII) egyéb a vásárlás után keletkezett okból bekövetkezett meghibásodás.

  • A jótállási igény nem érvényesíthető, ha a jótállási jegy érvénytelen, hatályát vesztette, azonosításra alkalmatlan, vagy valótlant tartalmaz, vagy a termék sorszáma, gyártási száma nem olvasható, ide nem értve, ha ezeket a hibákat, hiányosságokat a gyártó, vagy a Szolgáltató okozta.
  • A jótállási igény nem érvényesíthető olyan esetekben, amikor a higiénikus termék nem megfelelő higiénikus állapotban kerül átadásra a Szolgáltató részére.
  • Kizárólag a kormányrendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkekhez kapcsolódó tartozékok (pl. külső tápegység) és a kellékek (pl. elektroncsövek, akkumulátorok) meghibásodása az egész termék cseréjére nem jogosít. Ezek meghibásodásakor a Szolgáltatónál kizárólag cseregaranciát érvényesíthető, az eredetivel azonos, vagy annak funkción és minőségét az eredetivel megegyező (de nem feltétlenül azonos típusú kellékanyagra).
  • A Vásárló kizárólag a kormányrendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek meghibásodása esetén a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül jogosult ún. cseregaranciát érvényesíteni. Ez esetben a Szolgáltató nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A fogyasztó ilyen esetben kizárólag kicserélést kérhet, azaz a fogyasztó a termék kijavítását, vagy pénz visszafizetését a cseregarancia keretében nem kérheti.
  • A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
  • A termékeket a jótállás keretében történő javítására csak az eredeti kiegészítő tartozékokkal (pl. leírás, kábelek, egyedi kiegészítők) együtt kerülhet sor.
  • Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
  • A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A jótállás tehát nem érinti a Vásárlónak a jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
  • A Szolgáltató a pixelhibára vonatkozó garanciára a nemzetközi ISO 13406 CLASSII szabványt alkalmazza.
  • A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
  • A Szolgáltató a jótállási jegyet elsődlegesen elektronikus úton küldi meg a fogyasztó részére, a Vásárló által a megrendelés leadása során megadott e-mail címre megküldött elektronikus üzenetben. Az így megküldött jótállási jegy nem minősül letölthető jótállási jegynek, ezért annak megőrzése a fogyasztó feladata és felelőssége.
    • Panaszkezelés rendje
  • A jelen pontban meghatározott jogok kizárólag a Vásárlókat illetik meg.
  • A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a fogyasztók teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a vevőszolgálat elérhetőségeinél megjelölt telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolatát átadja a fogyasztónak.
  • Az írásbeli panaszt a Szolgáltató - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - 30 napon belül írásban megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A Szolgáltató köteles a panaszt elutasító álláspontját megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolatát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
  • Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb a fenti határidőn belül megadott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolatát.
  • A fogyasztó panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, amennyiben a Szolgáltató és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a békéltető testület eljárását.
  • Emellett Vásárlónak jogában áll fordulni a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez is. Továbbá, a jelen pontban meghatározott jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára. A békéltető testület eljárása a vitás ügy békés megoldására és egyezség elérésére szolgál.
  • A Fogyasztóvédelmi Hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a vármegyeszékhely szerinti járási hivatal jár el, másodfokon országos illetékességgel a Pest vármegyei kormányhivatal.
  • A járási hivatalok elérhetőségei: https://jarasinfo.gov.hu
  • A békéltető testületekről, azok működéséről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
  • A területileg illetékes békéltető testületekről, azok elérhetőségeiről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK ELÉRHETŐSÉGEI:

BÁCS-KISKUN VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (+36) 76 501 525, 501 532
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu;
www.bacsbekeltetes.hu

BARANYA VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu;
www.baranyabekeltetes.hu

BÉKÉS VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
https://www.bmkik.hu/index.php?id=1317

BORSOD-ABAÚJ-ZEMPLÉN VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-090, 501-871
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu;
https://bokik.hu/bekelteto-testulet

BUDAPESTI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Telefonszáma: (1) 488-2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
www.bekeltet.bkik.hu

CSONGRÁD VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
https://www.bekeltetes-csongrad.hu/

FEJÉR VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu
www.bekeltetesfejer.hu

GYŐR-MOSON-SOPRON VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
https://bekeltetesgyor.hu/hu/

HAJDÚ-BIHAR VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-710 (52) 500 745
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
https://hbmbekeltetes.hu/

HEVES VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6.
Telefonszáma: (36) 416-660/105
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (20) 373-2570
E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
http://jaszbekeltetes.hu/

KOMÁROM-ESZTERGOM VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu
www.kem-bekeltetes.hu

NÓGRÁD VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.
Telefonszám: (32) 520-860
E-mail cím: nkik@nkik.hu;
www.bekeltetes-nograd.hu

PEST VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. 4. em. 2.
Telefonszáma: (1) 792-7881
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
www.panaszrendezes.hu

SOMOGY VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
E-mail cím: skik@skik.hu;
www.skik.hu

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 420-180
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
http://bekeltetes-szabolcs.hu/

TOLNA VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661, (30) 664-2130
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
www.tolnabekeltetes.hu

VAS VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
www.vasibekelteto.hu

VESZPRÉM VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 814-1231
E-mail cím: vkik@veszprémikamara.hu
www.bekeltetesveszprem.hu

ZALA VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
www.bekelteteszala.hu

  • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljárásán kívüli rendezése.
  • A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezését céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Vásárlót megillető jogokkal és a Vásárlót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
  • A fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

 

VIII. Személyes adatok védelme, adatbiztonság

    • Adatkezelés
  • A Felhasználók személyes adatainak kezeléséről részletesen az Adatvédelmi Tájékoztató rendelkezik: https://www.techostore.hu/adatvedelmi_tajekoztato
  • A Felhasználók a www.techostore.hu weboldal használatával, a regisztráció és/vagy vásárlás során, adatainak megadásával egyidejűleg tudomásul veszik az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit.
  • A Felhasználók által önkéntesen megadott személyes adatokat, amelyek alapján a Felhasználók közvetve vagy közvetlenül azonosíthatóak, a Szolgáltató kizárólag arra a célra használja, amelyre a Felhasználók azt megadták. Más egyéb célra nem használja és azokat harmadik személynek nem adja ki, nem továbbítja.
  • A Szolgáltató a www.techostore.hu weboldal igénybevételével kapcsolatos adatokat a Felhasználók hozzájárulásának hiányában csak akkor kezelhet, illetve kezel, ha azok az egyes Felhasználókkal közvetlenül nem hozhatók összefüggésbe.
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy automatikusan gyűjtsön olyan anonim információkat oldalainak látogatottságáról, a látogatások számáról és gyakoriságáról, amely információk kizárólag a maguk összességében, egyben és statisztikai célból kerülnek feldolgozásra, illetve felhasználásra, konkrét Felhasználókhoz a továbbiakban nem köthetők.
  • A Szolgáltató a személyes adatok kezelése során a hatályos jogszabályi előírásokat maradéktalanul betartja, különös tekintettel a következőkre:
    • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
    • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
  • A személyes adatok megfelelő szintű védelmének folyamatos garantálása a Techonomy Trade Kft. fontos célkitűzése, ezért szándékunk, hogy az adatvédelem érthető és átlátható legyen a Felhasználók és Regisztrált Felhasználók számára. Felmerülő kérdés esetén állunk rendelkezésére az info@techonomy.hu e-mail címen.
    • Sütik
  • Figyelembe vett jogszabály: AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2022/2065 RENDELETE (2022. október 19.), a digitális szolgáltatások egységes piacáról és a 2000/31/EK irányelv módosításáról (digitális szolgáltatásokról szóló rendelet)
  • A techostore.hu weboldal más weboldalakhoz hasonlóan sütiket használ.
  • A sütik olyan vegyes karakterekből álló rövid szöveges adatok, amelyeket a Felhasználó által felkeresett honlapok töltenek le az általa használt eszköz(ök), pl.: laptop, számítógép, mobil készülék, tablet stb. böngészőjére, amelyről az internetet használják. A süti a Felhasználó terminálja által a techostore.hu szervere vagy egy harmadik fél szervere felé elküldött kérése alapján telepítődik.
  • Jogszabály szerint a sütiket abban az esetben tárolhatjuk a Felhasználó eszközén, ha erre feltétlenül szükség van a weboldal működése érdekében. Minden egyéb típusú süti használatához a Felhasználó engedélyére van szükség.
  • A www.techostore.hu weboldal első alkalommal való meglátogatásakor egy felugró ablak jelenik meg, amely tájékoztatást ad, hogy milyen sütiket használ az oldalunk. Ezen keresztül tudja a Felhasználó beállítani, hogy mely sütiket engedélyezi.
  • Az “Elfogadás” gombra kattintva a Felhasználó beleegyezik, hogy a sütik segítségével a neki szóló, személyes tartalmakat biztosítsunk a techostore.hu felületein annak érdekében, hogy a vásárlási élménye magas színvonalú legyen. Ettől függetlenül a Felhasználó adatainak védelme minden esetben a hatályos jogszabályoknak megfelelően biztosított.
  • Ha ennek ismeretében mégsem szeretné a Felhasználó, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsunk, akkor belépéskor felugró ablak megfelelő beállításaira kattintva korlátozhatja, elutasíthatja a sütik használatát  meg a preferenciáidat!
  • A Sütik kikapcsolása nem azt jelenti, hogy a törvény betartása mellett már nem fog online reklámokat kapni – hanem csak azt, hogy a készüléke már nem tartja számon a kedvelt beállításait és érdekeit, amelyeket a böngészési magatartása által nyilvánított ki. Például a jelszavak, szűrők megjegyzése, Felhasználó korábbi érdeklődéséhez igazított ajánlatok

 

IX. Vegyes rendelkezések

  •  
    • Szerzői jogok
  • A Szolgáltató fenntart minden jogot a www.techostore.hu weboldalon, azok bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.
  • Miután a www.techostore.hu, mint weboldal szellemi alkotás, szerzői jogi műnek minősül, tilos a techostore.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
  • Az techostore.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a Szolgáltató írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
  • A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.
  • A szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti, hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármely más módon megsértse a Szolgáltató szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.
  • Tilos továbbá a www.techostore.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a Felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.techostore.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy bármely más visszafejtő).
  • A www.techostore.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
    • Banner-hirdetők felelőssége
  • A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a www.techostore.hu weboldalon más, harmadik személyek hirdetéseket helyezhetnek el.
  • A Felhasználó tudomásul veszi, hogy ide nem értve a jogszabályok eltérését nem engedő rendelkezéseit, a Szolgáltató a www.techostore.hu weboldalon elhelyezett hirdetések, marketing anyagok, promóciós anyagok, bannerek tartalmáért, valódiságáért, az azokban foglalt tényekért, adatokért, információkért semmilyen felelősséget nem vállal, ideértve azt is, ha az adott hirdetés más harmadik személy szerzői jogait, vagy egyébként bármilyen más szellemi alkotáshoz fűződő jogot sért.
  • A hirdetésekért kizárólag a hirdetőt, valamint a hirdetésszervezőt terheli felelősség.
  • A Szolgáltató kifejezetten kizárja a felelősségét valamennyi kárért, amelyet a www.techostore.hu weboldalon elhelyezett hirdetésekből eredően, vagy azokkal összefüggésben bármely harmadik személyt (ideértve a Felhasználót is) ér, ideértve a tényleges vagyoni károkat, a vagyoncsökkenést, a költségeket és az elmaradt vagyoni előnyt is.
    • Szolgáltatói jogok gyakorlása
  • Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogosságát és érvényesíthetőségét nem érinti.
  • Amennyiben a Szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekintendő az adott jogról való lemondásnak.
  • Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.
  • Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  • Szolgáltató biztosítja a weboldal folyamatos működőképességét a teljes funkcionalitásának állandó biztosításával, valamint a weboldalhoz kötődő szolgáltatások folyamatos internetes elérhetőségét hardveres és szoftveres hátterük biztosításával.
  • Felek a folyamatosságot biztosítottnak tekintik abban az esetben, ha a weboldal - az ÁSZF-ben meghatározott okok miatti szünetelések időtartamán felül - bármely naptári év időtartamának 97%-ában (kilencvenhét százalékában) interneten keresztül megfelelően elérhető.
  • Szolgáltató nem felelős a weboldal működésének szüneteléséért, ha a szünetet vis major vagy a Szolgáltató érdekkörén kívül eső harmadik személy magatartása idézte elő. Az ilyen okokból történő szünetelés nem jelenti a Szolgáltató által a rendelkezésre állással kapcsolatban vállalt bármely kötelezettség megszegését.
  • Szolgáltató előre bejelenti a weboldal átalakítása, felújítása, cseréje, karbantartása miatti szünetelést, amennyiben más gazdaságos műszaki megoldás nem áll rendelkezésre, és a szünetelés mértéke nem haladja meg naptári hónaponként a 4 (négy) órát.
  • Szolgáltató szünetelésről szóló közleményt 4 (négy) munkanappal korábban a weboldalon közzéteszi.
  • Amennyiben a szünetelést valamely azonnali beavatkozást igénylő, rendkívüli körülmény elhárítása teszi szükségessé, akkor a Szolgáltató nem köteles a szünetelésről szóló értesítést kevesebb mint 4 (négy) munkanappal korábban közzétenni.
  • Szolgáltató rendszeres karbantartás miatt a jelen alpontban foglalt feltételek mellett jogosult a szolgáltatást szüneteltetni. Jelen alpont alkalmazásában rendszeres karbantartásnak minősülnek a Szolgáltató technikai eszközeink üzemképes állapotban való tartására vonatkozó karbantartási tevékenységek, amelyek biztosítják a karbantartás hatására a honlap és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatás rendeltetésszerű működését.
  • A rendszeres karbantartás biztosítja az üzembiztonság időszakonkénti növelését, lassítva ezzel a technikai eszközök elhasználódásának folyamatát.
  • A rendszeres karbantartás körébe tartoznak azok a tevékenységek is, amelyek a szolgáltatás nyújtásához szükséges kiszolgáló eszközök meghibásodásának megelőzése érdekében kerülnek elvégzésre.
  • A Szolgáltató megtesz minden ésszerű lépést annak érdekében, hogy a rendszeres karbantartás során – a karbantartási munka jellegére tekintettel - a szolgáltatás a lehető legrövidebb ideig szüneteljen. Ez nem jelenti a Szolgáltató által a rendelkezésre állással kapcsolatban vállalt bármely kötelezettség megszegését.

 

X. Vis Major

  • Amennyiben Szolgáltató vis major miatt teljesen vagy részben akadályoztatva van a szerződés teljesítésében, kötelezettségeinek a vis maiornál okozati összefüggésben való elmulasztása nem minősül a Szolgáltató részéről szerződésszegésnek, Szolgáltató a vis major időtartamára – annak mértékéig – mentesül szerződéses kötelezettségei alól.
  • Vis majornak minősül minden olyan külső, elháríthatatlan körülmény, melynek bekövetkezéséért és fennállásáért egyik fél sem felelős. Ennek megfelelően vis majornak minősülnének különösen az alábbiak:
      • természeti csapás, áramkimaradás, a Szolgáltató érdekkörén kívül felmerülő okból bekövetkező szerverleállás
      • internet szolgáltatás meghibásodása vagy kimaradása, harmadik személyek által elhelyezett romboló alkalmazások, programok, vírusok, hacker tevékenységek (így különösen, de nem kizárólag a Felhasználó banktitkainak vagy egyéb adatainak jogosulatlan megismerésére irányuló, harmadik személyek által kifejtett hacker tevékenységek)
      • szükségállapot, sztrájk, háború, lázadás, terrorista cselekmények, természeti katasztrófák (tűzvész, földrengés, vihar), járvány, karantén korlátozások, szállítási és nyersanyag embargó
      • olyan jogszabályváltozás, amely a Szolgáltató számára olyan helyzetet teremt, amely a szerződés megszüntetését elkerülhetetlenné teszi.

 

XI. Záró rendelkezések

  • A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a www.techostore.hu oldalon található információkat, termék és szolgáltatáslistát, termék leírásokat előzetes bejelentés nélkül megváltoztassa, valamint a jelen szabályzat rendelkezéseit egyoldalúan módosítsa.
  • A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weblap első használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
  • A www.techostore.hu oldalon szolgáltatásai működésével kapcsolatos valamennyi tájékoztatás (pl.: a programszabályzat stb.), valamint a jelen ÁSZF-ből linkelhető egyéb dokumentumok (pl.: Adatkezelési Tájékoztató) az ÁSZF részét képezik és kötelezők minden Felhasználóra.
  • A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint a szabályzat értelmezésére a Magyar Köztársaság hatályos jogszabályai az irányadóak, különös tekintettel
  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),
  • az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
  • a fogyasztóvédelemről szóló1997. évi CLV. törvény rendelkezéseire.
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet,
  • a fogyasztó és a vállalkozás között szerződés részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, valamint
  • a postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (Postai kormányrendelet) módosítása
  • A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön rendelkezés nélkül is irányadók.

Az esetleg felmerülő vitás kérdések, jogviták elbírálásának illetékese a Szolgáltató, Techonomy Trade Kft. cégnyilvántartásba bejegyzett székhelye szerinti bíróság.